Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Komme i gang
 Spør om Spør en biolog
 Mer e-post-problemer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

kirsitn
Aktiv deltaker

576 Innlegg

Skrevet - 13/09/2010 :  18:22:22  Vis profil Send kirsitn a Private Message  Svar med kopi av melding
Kom over et blogginnlegg fra en frustrert herre som ikke får til å avslutte abonnement på forumet - kan noen hjelpe ham?

http://hagekroken.blogspot.com/2010/09/oversvmmes-av-post-fra-spr-en-biolog.html

Torborg
Biolog

1668 Posts

Skrevet - 13/09/2010 :  18:27:12  Vis profil Send Torborg a Private Message  Svar med kopi av melding
Se her:

http://www.biologforeningen.org/enbiolog/topic.asp?whichpage=1&TOPIC_ID=19702#72688
Gå til toppen av siden

Triturus
Biolog

900 Posts

Skrevet - 13/09/2010 :  18:29:04  Vis profil  Besøk Trituruss hjemmeside  Klikk for å se Triturus's MSN Messenger adresse Send Triturus a Private Message  Svar med kopi av melding
Folk over pc-generasjonsalder burde a) kurses eller b) ikke fått lov å bruke pc eller internett.

Mvh Irvin
Gå til toppen av siden

Torborg
Biolog

1668 Posts

Skrevet - 13/09/2010 :  18:38:49  Vis profil Send Torborg a Private Message  Svar med kopi av melding
Nå er du streng, Irvin!

Hadde ikke tenkt å gå inn på årsaken til at han ikke fikk det til å virke, men jeg tror nok at flere kan ha oppsett slik at det ikke går. F.eks kan pop-up vindu være skrudd av i nettleseren. Tror ikke det var tilfellet her. Iallfall hjelper jeg mer enn gjerne, men leser altså ikke deltakernes blogger
Gå til toppen av siden

kirsitn
Aktiv deltaker

576 Posts

Skrevet - 13/09/2010 :  19:52:42  Vis profil Send kirsitn a Private Message  Svar med kopi av melding
Så ikke at han allerede hadde spurt her, men fint at det ordnet seg!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Spør en biolog © © 2001 BIO Gå til toppen av siden
Denne sida ble genererert på 0,06 sekunder. Snitz Forums 2000