Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Artsobservasjoner - spør og del erfaring!
 Artsobservasjoner - spør og del erfaring!
 Spontan eller ikkje spotan ?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ar.G
Aktiv deltaker

267 Innlegg

Skrevet - 02/06/2012 :  09:54:15  Vis profil Send Ar.G a Private Message  Svar med kopi av melding
Hadde nettopp ein tur i lokalområdet der eg spesielt såg etter innførte artar.Her er dei artane eg fann :
Hagelupin
Slirekneart
Ikkje identifisert hageplante
Sitkagran
Europalerk
Platanlønn
Vinterkarse

For hagelupin og slirekne er saken grei desse er enten planta eller spredd med dumping av hageavfall.For sitkagran utanom plantefelt er det stort sett første generasjonplantar i nærleiken av plantefeltet men andre og kansje nokre få individ med tredje generasjon sjølvsåing kan førekoma.For lerk er det mykje likt som sitkagrana men sidan den vart planta ut tidlegare er tredje og fjerde generasjon med sjølsåing mogeleg. Platanlønn er no bortimot fullt ut naturalisert her i området og sprer seg meir og meir.

Det eg er usikker på når ein skal rekne ein art som naturalisert og slutte å føre den som ikkje spontan.I den rekkfølge eg har nemd artane vil eg til og med sitkagran registre som ikkje spontan. Europalerk er eg usikker på. Plantanlønn er her i området så etablert at eg finn det mest naturleg å sløyfe å markere for "ikke spontan forekomt".

Er det ein etablert praksis korleis ein registrer i slike tilfelle?

Ar.G

Redigert av - Ar.G den 02/06/2012 10:38:31
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Spør en biolog © © 2001 BIO Gå til toppen av siden
Denne sida ble genererert på 0,03 sekunder. Snitz Forums 2000