Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Spør en biolog
 Spør om biologi generelt!
 Hvordan fant du spør en biolog?
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 14

Ivantree
Deltaker

7 Posts

Skrevet - 20/09/2008 :  22:51:33  Vis profil Send Ivantree a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg søkte på søkeordene "studere biologi" tror jeg.

Jeg er 22, jobber og vurderer biologistudiet til neste år.

Life is not only queerer than we suppose, but maybe also queerer than we can suppose.
Gå til toppen av siden

Sunen
Deltaker

3 Posts

Skrevet - 05/10/2008 :  13:30:32  Vis profil Send Sunen a Private Message  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg søkte på næringskjede på google og sidene var filtrert i norske sider.
Gå til toppen av siden

oyvind
Aktiv deltaker

1476 Posts

Skrevet - 14/10/2008 :  22:49:25  Vis profil Send oyvind a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant dere da jeg var inne på hjemmesiden til Norsk Entomologisk forening.

Gå til toppen av siden

minadee
Deltaker

4 Posts

Skrevet - 04/11/2008 :  21:21:38  Vis profil Send minadee a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg skulle finne informasjon til en stil, da jeg kom over denne siden. Ganske praktisk !
Gå til toppen av siden

hagkr
Aktiv deltaker

146 Posts

Skrevet - 17/11/2008 :  18:44:23  Vis profil Send hagkr a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg går på videregående skole og syns biologi er kjempemorsomt, har alltid vært interessert i dyr. Fascinert av evolusjon og darwinismen. Fant siden ved å søke på biolog på google
Gå til toppen av siden

snorre89
Aktiv deltaker

12 Posts

Skrevet - 19/11/2008 :  17:28:11  Vis profil Send snorre89 a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg søkte på genetikk og kom hit. Er skoleelev og tar 2+3 BI på Bjørknes i år.

Flott nettsted!

Redigert av - snorre89 den 19/11/2008 17:29:09
Gå til toppen av siden

loladinok
Deltaker

1 Posts

Skrevet - 27/11/2008 :  19:46:56  Vis profil Send loladinok a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant siden ved å søke på boratom på google ;)
Gå til toppen av siden

Anna_92
Deltaker

3 Posts

Skrevet - 06/02/2009 :  21:11:34  Vis profil Send Anna_92 a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant siden da jeg søkte etter fagkombinasjoner for å komme inn på biologi studier.
Gå til toppen av siden

homer 66
Aktiv deltaker

21 Posts

Skrevet - 08/02/2009 :  20:23:13  Vis profil Send homer 66 a Private Message  Svar med kopi av melding
Fant dere i forumet reptilfreak.no, anbefalinger der om artsbestemmelser ol. Godt forum dette her, mange "nerder" med en utrolig spisskompetanse . Slike man ser litt rart på, om man ikke er der litt selv . Stå på videre .
Gå til toppen av siden

Domokan
Aktiv deltaker

14 Posts

Skrevet - 04/03/2009 :  21:16:50  Vis profil Send Domokan a Private Message  Svar med kopi av melding
Har sett denne siden ofte de siste årene da jeg har søkt på diverse interessante tema fra biologi-boka mi og etter å ha funnet diskusjoner her da jeg har holdt på med biologilekser.

Diskusjonene svarer ofte på tema som ikke står fyldig forklart i boka, og alle biologene her har veldig gode og forståelige svar på nesten hva som helst innen faget de får slengt i fanget :)

Jeg bestemte meg selv for å bli medlem her da jeg trengte litt hjelp til noe artsbestemmelse. Hjelp det fikk jeg, og jeg kommer helt sikkert nå til å fortsette å komme hit og poste i ny og ned innimellom at jeg leser en av de svært mange interessante trådene :)

Kjempefin side, som google heldigvis kommer opp med ganske ofte ;)

(Tree of restoration!)
Gå til toppen av siden

sinmol
Aktiv deltaker

104 Posts

Skrevet - 17/03/2009 :  17:27:36  Vis profil  Besøk sinmols hjemmeside Send sinmol a Private Message  Svar med kopi av melding
Fant dere når jeg søkte etter "Spurveugle" på Google. Er ungdomskole elev fra Lørenskog.
Gå til toppen av siden

martindyr
Aktiv deltaker

128 Posts

Skrevet - 18/03/2009 :  13:09:27  Vis profil Send martindyr a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg er vel det man kan kalle en nysgjerrig elev. Jeg var 16 år da Jeg fant denne siden i forbindelse med at jeg ville finne ut hva man trengte av fag for å bli zoolog. Jeg søkte på google etter spør en zoolog, og da fant jeg denne siden, det er vel ca et halvt år siden nå. Har aldri hatt biologi på skolen, men har studert en del på egenhånd, ved å lese, osv. Noen har kanskje sett meg på kvitt eller dobbelt med temaet "store kattedyr". Ble medlem fordi jeg liker å dele kunnskapen min med andre hvis de lurer på noe som jeg vet, eller hvis jeg lurer på noe som jeg ikke finner ut på egenhånd. Svært fornøyd med forumet
Gå til toppen av siden

bouvier
Aktiv deltaker

27 Posts

Skrevet - 20/03/2009 :  17:49:09  Vis profil Send bouvier a Private Message  Svar med kopi av melding
Nesten hver gang jeg har søkt på google på ulike ord som omhandler biologi, har "Spør en biolog" dukket opp som ett av søkeresultatene. Har ellers aldri hørt snakk om dere...
Jeg er elev på videregående skole.
Bra forum

Redigert av - bouvier den 20/03/2009 17:56:20
Gå til toppen av siden

JohanneD
Aktiv deltaker

12 Posts

Skrevet - 13/04/2009 :  16:55:37  Vis profil Send JohanneD a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant SPØR EN BIOLOG! ved å søke på noe om hvalrosser på google og da dukka bare den siden opp

Johanne 12 år

Redigert av - JohanneD den 13/04/2009 16:57:34
Gå til toppen av siden

steinarja
Deltaker

2 Posts

Skrevet - 14/04/2009 :  16:43:38  Vis profil Send steinarja a Private Message  Svar med kopi av melding
Kom over denne siden mens jeg søkte på vannkvalitet og kimtall 22C.
Gå til toppen av siden

Biologi09
Deltaker

3 Posts

Skrevet - 20/04/2009 :  22:58:11  Vis profil Send Biologi09 a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant siden ved å søke på google. Tror jeg søkte biologi eksamen.. Utrolig bra side!!
Gå til toppen av siden

usikkerbio09
Aktiv deltaker

12 Posts

Skrevet - 27/04/2009 :  14:45:45  Vis profil Send usikkerbio09 a Private Message  Svar med kopi av melding
Biologi 2, videregående skole. Søkte på noe som hadde med biologi å gjøre på nettet. Meget fin side med bra hjelp
Gå til toppen av siden

Erik41
Aktiv deltaker

87 Posts

Skrevet - 01/05/2009 :  11:50:13  Vis profil Send Erik41 a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg har funnet denne siden tidligere når jeg har søkt på et ord. Slik som jeg da forleden dag søkte på ordet bille.
Jeg syns dette er et veldig flott forum for oss som ikke kan så meget. Vi får være med å lære av det vi finner og det andre finner ute i naturen. Kjempehyggelig og flott tiltak.

Efo
Gå til toppen av siden

paa
Aktiv deltaker

11 Posts

Skrevet - 29/05/2009 :  21:49:36  Vis profil Send paa a Private Message  Svar med kopi av melding
tips fra biologilærerne på bjørknes
Gå til toppen av siden

lala90
Deltaker

2 Posts

Skrevet - 10/06/2009 :  22:15:08  Vis profil Send lala90 a Private Message  Svar med kopi av melding
Søkte noe biologi relatert på google, og kom fram til denne siden :)
Gå til toppen av siden
Side: av 14 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Spør en biolog © © 2001 BIO Gå til toppen av siden
Denne sida ble genererert på 0,19 sekunder. Snitz Forums 2000