Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Spør en biolog
 Spør om biologi generelt!
 Hvordan fant du spør en biolog?
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 14

tenchin
Deltaker

1 Posts

Skrevet - 17/07/2009 :  03:51:58  Vis profil Send tenchin a Private Message  Svar med kopi av melding
Eller er vi lenket opp uten at vi vet det og blir vi anbefalt av f.eks lærere?
[url=http://sonneriegratuite.org/][color=#FFEBCD]sonnerie portable mp3 - Sonnerie portable MP3 est en effet un pouvoir de l'innovation technologique. Êtes-vous familier avec cette sonnerie portable?[/color][/url]

Gå til toppen av siden

ruffe
Deltaker

2 Posts

Skrevet - 19/07/2009 :  22:38:40  Vis profil Send ruffe a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant dere for første gang for tre eller fire år siden da en macroglassum bodde hos meg og jeg lurte på hva det var. Husker selvfølgelig ikke lenger hvordan jeg søkte meg frem men husket dere fra den gangen. Fikk meget god hjelp av dere da og satset på at dere er like flinke i dag
Gå til toppen av siden

Corvus
Aktiv deltaker

130 Posts

Skrevet - 20/07/2009 :  09:16:19  Vis profil Send Corvus a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg googlet ett eller annet, husker ikke hva, og da kom "Spør en biolog" opp. Flott tiltak!
Gå til toppen av siden

Kristin Torgersen
Aktiv deltaker

49 Posts

Skrevet - 20/07/2009 :  18:47:57  Vis profil Send Kristin Torgersen a Private Message  Svar med kopi av melding
Søkte på nettet. Ville se om det var en side hvor man kunne sende inn bilde for artsbestemmelse.
Og det var det jo
Veldig bra!!
Gå til toppen av siden

ury
Deltaker

3 Posts

Skrevet - 01/08/2009 :  09:37:22  Vis profil Send ury a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg søkte på nettet i håp om å artsbestemme en sommerfugllarve. Google kom opp med nettsiden deres på det søkeordet.
Jeg er bare nysgjerrig.
Gå til toppen av siden

Mysa
Deltaker

5 Posts

Skrevet - 02/08/2009 :  00:04:19  Vis profil Send Mysa a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg ble ledet hit av min venn Google. Siden jeg fikk svar på mye av det jeg aldri har lurt på, så måtte jeg naturligvis registreres for å få vite mer også om det jeg har lurt på.
Gå til toppen av siden

Kristin Torgersen
Aktiv deltaker

49 Posts

Skrevet - 06/08/2009 :  13:37:00  Vis profil Send Kristin Torgersen a Private Message  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Vi lurer også på hvem dere er. Er dere elever, biologistudenter, journalister, eller bare nysgjerrige?

Glemte å si at jeg kommer under kategorien "Nysgjerrig". Har bestandig vært interessert i dyr, natur og miljø.
Har også en sønn som studerer biologi.
Gå til toppen av siden

Birgitte
Deltaker

2 Posts

Skrevet - 17/08/2009 :  19:55:41  Vis profil Send Birgitte a Private Message  Svar med kopi av melding
Søkte etter info om hjortelus... Har aldri opplevd å få en slik på meg her jeg bor, før nå idag - håper ikke det betyr at de nå har spredd seg hit til Larkollen.

Birgitte
Gå til toppen av siden

linden
Deltaker

6 Posts

Skrevet - 09/09/2009 :  10:11:56  Vis profil  Besøk lindens hjemmeside Send linden a Private Message  Svar med kopi av melding
Hei, jeg fant siden fra soppognyttevekster.no når de hadde problemer med siden sin

linden
Gå til toppen av siden

Elmosquito
Deltaker

3 Posts

Skrevet - 03/10/2009 :  11:36:12  Vis profil Send Elmosquito a Private Message  Svar med kopi av melding
Hei! Denne siden har dukket opp ved flere anledninger når jeg har googlet ulike biologiske fagtermer. Har fått svar på mange av mine spørsmål her, så tusen takk for dette supre hjelpemiddelet!

Selv er jeg forøvrig både biologistudent og nysjerrigper :)

Gå til toppen av siden

greenquist
Deltaker

3 Posts

Skrevet - 04/10/2009 :  14:37:43  Vis profil Send greenquist a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg søkte etter fjellet som økosystem og fikk det opp som første treff.
Dette er en FLOTT side! =)
Gå til toppen av siden

Ulv
Deltaker

6 Posts

Skrevet - 03/11/2009 :  17:16:09  Vis profil Send Ulv a Private Message  Svar med kopi av melding
Fant siden når jeg søkte opp noe i biologi på google, men fikk det senere anbefalt av en lærer! går på videregående og har biologi og syns det er veldig spennende!
Gå til toppen av siden

mimsenpus95
Deltaker

0 Posts

Skrevet - 11/11/2009 :  15:08:20  Vis profil Send mimsenpus95 a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant en link til denne sida på www.gyldendal.no/eureka og på lenker. :) Vi har boka Eureka i naturfag.
Gå til toppen av siden

Amalie
Deltaker

9 Posts

Skrevet - 16/01/2010 :  15:28:21  Vis profil Send Amalie a Private Message  Svar med kopi av melding
Søkte på google etter "stammer vi fra apene?", og jammen var denne siden på treff nr. 2. :)

The cure for boredom is curiosity. There is no cure for curiosity.
Gå til toppen av siden

beritrae
Aktiv deltaker

11 Posts

Skrevet - 16/01/2010 :  16:50:08  Vis profil Send beritrae a Private Message  Svar med kopi av melding
Min søster hadde tatt bilde av et insekt ingen av oss hadde sett før,og min datter anbefalte "spør en Biolog".
Gå til toppen av siden

Magdalena
Deltaker

4 Posts

Skrevet - 11/02/2010 :  20:54:33  Vis profil Send Magdalena a Private Message  Svar med kopi av melding
Bare man søker på noe som er biologi eller kjemi relatert, så dukker denne siden opp. Det har vært sånn i mitt tilfelle i alle fall.
Gå til toppen av siden

danand
Aktiv deltaker

11 Posts

Skrevet - 03/03/2010 :  14:05:40  Vis profil Send danand a Private Message  Svar med kopi av melding
Hei, jeg søkte på noe biologirelatert. Jeg er naturfaglærer og har god nytte av sida.
Gå til toppen av siden

annett
Deltaker

7 Posts

Skrevet - 04/04/2010 :  22:05:34  Vis profil Send annett a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg søkte på de to ordene "Naturfag" og "spørsmål". Da kom dere opp som det fjerde treffet på google: http://www.google.com/search?q=naturfag+sp%C3%B8rsm%C3%A5l&rlz=1I7ADBR_no&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7
Jeg er mamma til en gutt som stiller gode spørsmål. Og ofte har jeg egne spørsmål også.
Tusen takk for en spennende side.
Gå til toppen av siden

Ra9
Deltaker

6 Posts

Skrevet - 20/04/2010 :  21:45:37  Vis profil Send Ra9 a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant forumet ved å søke på glukose og fruktose på google. Jobber som kokk og er hobbysyklist som sykler Bergen-Voss og dermed meget opptatt av mat, både som nytelse og som "kjemisk" tilsetning for å yte best mulig over lengre perioder med belastning.
Gå til toppen av siden

123bob
Deltaker

8 Posts

Skrevet - 16/05/2010 :  00:59:22  Vis profil Send 123bob a Private Message  Svar med kopi av melding
googlet meg frem :D
Gå til toppen av siden
Side: av 14 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Spør en biolog © © 2001 BIO Gå til toppen av siden
Denne sida ble genererert på 0,17 sekunder. Snitz Forums 2000