Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Spør en biolog
 Spør om biologi generelt!
 Hvordan fant du spør en biolog?
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 14

atzask
Deltaker

6 Posts

Skrevet - 16/05/2010 :  22:15:43  Vis profil Send atzask a Private Message  Svar med kopi av melding
jeg gjorde google søk på fotosyntese og fant mange linker med spør en biolog-
Gå til toppen av siden

SiriVH
Aktiv deltaker

17 Posts

Skrevet - 26/05/2010 :  19:10:20  Vis profil Send SiriVH a Private Message  Svar med kopi av melding
Har ramlet innom siden rett som det er ved å google "biologiske ord". Finner forumet svært nyttig ettersom eg har både biologi og andre realfag på videregående, samt en personlig interesse for alt i naturen (og især i havet!).
Synes det er fantastisk at så mange bidrar frivillig, forumet er en kjemperessurs!
Gå til toppen av siden

soppgal rogalending
Aktiv deltaker

152 Posts

Skrevet - 28/05/2010 :  20:41:41  Vis profil Send soppgal rogalending a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg ble henvist fra sopp og nytteveksforeningen sitt forum når deres sluttet å fungere.
Gå til toppen av siden

StevenYayGooold
Deltaker

4 Posts

Skrevet - 31/05/2010 :  19:30:13  Vis profil Send StevenYayGooold a Private Message  Svar med kopi av melding
Var på veg heim fra ein fuktig bytur ein mørk og stormfull aften. Då eg passerte eit trangt smug høyrte eg ein lyd;eg snudde meg, det sto ein skikkelse der som sa:"Psst, vil du prøve noko skikkelig drøye greier?" Eg sa ja, det ville eg, man er jo eventyrlysten og ekstrem må vite. Den lysskye skikkelsen overrakte meg ein liten gjennomsiktig plastpose. Skikkelsen luska tilbake inn i skuggane og vart borte. Under det kalde bitre lyset fra eit gatelys opna eg posen. Ei tynn papirremse ramla ut, det viser seg å vere ei nettaddresse. Torden ramla ut av oven og himmelens sluser opna seg.
Gå til toppen av siden

bar-bakke
Aktiv deltaker

19 Posts

Skrevet - 29/06/2010 :  11:07:36  Vis profil Send bar-bakke a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg søkte på "jordbær spørsmål".
Gå til toppen av siden

n/a
deleted

22 Posts

Skrevet - 01/09/2010 :  17:54:19  Vis profil Send n/a a Private Message  Svar med kopi av melding
jeg fikk det fra min venn liiiinda
Gå til toppen av siden

Sarfi
Deltaker

3 Posts

Skrevet - 05/10/2010 :  12:41:51  Vis profil Send Sarfi a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg går i videregående, men har lest på forumet siden ungdomsskolen. Jeg husker ikke helt hvordan jeg fant dere, men forumet dukker hele tiden opp under diverse google-søk. Har ikke telling på hvor mange ganger dere har reddet karakterene mine!
Gå til toppen av siden

Lukulas
Aktiv deltaker

17 Posts

Skrevet - 09/10/2010 :  15:18:15  Vis profil Send Lukulas a Private Message  Svar med kopi av melding
Har lenge ønsket å være marinbiolog, og jeg mener at jeg fant en side med info om jobber, som hadde en fane om marinbiologyrket, og linket til Spør n biolog. Husker ikke addressen :/ Har funnet ut ganske mye her, både ved å spør selv og lese eldre poster, og ville anbefalt den til alle som lurer på noe innen biologi og natur.
Gå til toppen av siden

clsp
Aktiv deltaker

31 Posts

Skrevet - 13/10/2010 :  20:55:13  Vis profil Send clsp a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg er biologistudent og går 2.år bacelor
Fant siden da jeg gikk vidergående og tok 2BI og 3BI. Tror jeg søkte på "celleånding" eller noe liknende på google, og så dukket "spør en biolog" opp til min store glede
Har faktisk aldri blitt anbefalt siden fra lærere, og heller ikke sett linker til siden.

Det er helt fantasisk at folk frivillig bruker tid på å dele kunnskapen sin slik! Er veldig takknemlig for forumet

Har lagt merke til at det er noen personer som er veldig aktive når det gjelder å svare på spørsmål. Dere gjøre en super jobb!
Gå til toppen av siden

motep
Deltaker

1 Posts

Skrevet - 17/10/2010 :  21:35:55  Vis profil Send motep a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant forumet vet å søke på "jordas begynnelse"
Gå til toppen av siden

Jala
Aktiv deltaker

30 Posts

Skrevet - 24/10/2010 :  13:04:10  Vis profil Send Jala a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant denne siden ved en tilfeldighet og har da i etterkant anbefalt den til min biologilærer på skolen. Går tredje året på vgs. Jeg satt og lurte på noe innen en rapport som skulle skrives, og jeg fant ikke det jeg søkte etter i litteraturen som jeg hadde lånt fra biblioteket, og "spør en biolog" kom da opp. Jeg gikk inn på siden, og har da ikke angret! Dette er en flott side med mange hjelpsomme frivillige folk som er klar til å stille opp med sin brede kunnskap innen biolog-faget. Takk for at dere gjør denne siden mulig
Gå til toppen av siden

Carl S Bj
Deltaker

2 Posts

Skrevet - 17/11/2010 :  19:02:34  Vis profil  Besøk Carl S Bjs hjemmeside Send Carl S Bj a Private Message  Svar med kopi av melding
Medlemsbladet...

Carl S Bj
Gå til toppen av siden

volition
Deltaker

8 Posts

Skrevet - 24/01/2011 :  19:47:07  Vis profil Send volition a Private Message  Svar med kopi av melding
Søkte med google etter privatisteksamener i Biologi 1 + 2 og kom inn i en tråd her.
Gå til toppen av siden

Intzo
Deltaker

4 Posts

Skrevet - 05/03/2011 :  22:43:02  Vis profil Send Intzo a Private Message  Svar med kopi av melding
Søkte Kjemi forum på google
Gå til toppen av siden

T.J.L
Deltaker

4 Posts

Skrevet - 14/03/2011 :  08:10:36  Vis profil Send T.J.L a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg Googlet etter "Husbukk Larve", da fikk jeg denne siden som første treff.
Jeg er en nysgjerrig hobby biolog som har vert så heldig å funnet en stor (2cm) hvit larve inni en bilderamme av tre fra India. *spennende* hehe.
Gå til toppen av siden

in__id
Aktiv deltaker

76 Posts

Skrevet - 30/04/2011 :  22:19:10  Vis profil Send in__id a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fikk høre om denne siden av læreren min i biologi. Kjempe bra side:) Utrolig bra at man får svar så raskt!
Gå til toppen av siden

Uni
Deltaker

9 Posts

Skrevet - 07/06/2011 :  16:08:41  Vis profil  Besøk Unis hjemmeside Send Uni a Private Message  Svar med kopi av melding
Det er en stund siden jeg først fant hit. Jeg tror jeg googlet på noe relatert til akvaristikk, muligens inkluderte jeg ordet "biologi".
Jeg fant ihvertfall frem via Google.

Ang hvem jeg er, så går jeg vel som "nysgjerrig". Er på leting etter informasjon som er relatert til hobby og fritidsinteresser.
Gå til toppen av siden

topolino
Aktiv deltaker

1311 Posts

Skrevet - 07/06/2011 :  22:04:17  Vis profil Send topolino a Private Message  Svar med kopi av melding
jeg googla på hvorfor det blir snerk på varm melk,spørsmål som hadde "murra" i bakhuet, i femti år!
Gå til toppen av siden

Irre
Deltaker

4 Posts

Skrevet - 14/06/2011 :  22:44:10  Vis profil Send Irre a Private Message  Svar med kopi av melding
Fant siden via google ved å søke på tema knyttet til biologi :) utrolig nyttig forum!
Gå til toppen av siden

Navick
Deltaker

9 Posts

Skrevet - 27/06/2011 :  00:43:12  Vis profil Send Navick a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg er en vanlig skoleelev som er utroolig nysgjerrig. Elsker å undersøke ting og tang. Jeg søkte på rompetroll. dere kom litt lenger nede på siden.

"ikke viste jeg at alle disse dagene som kom og gikk var livet"
Gå til toppen av siden
Side: av 14 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Spør en biolog © © 2001 BIO Gå til toppen av siden
Denne sida ble genererert på 0,2 sekunder. Snitz Forums 2000