Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Spør en biolog
 Spør om biologi generelt!
 Hvordan fant du spør en biolog?
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 14

revmoh
Deltaker

1 Posts

Skrevet - 22/08/2011 :  17:47:13  Vis profil Send revmoh a Private Message  Svar med kopi av melding
Noen som kan nevne noen nøkkelarter?????
Gå til toppen av siden

Chironomus
Biolog

333 Posts

Skrevet - 22/08/2011 :  19:16:08  Vis profil Send Chironomus a Private Message  Svar med kopi av melding
revmoh,

du må nesten stille spørsmålet i eit passande underforum, til dømes under planter eller dyr.

Lykke til :)

Arve
Gå til toppen av siden

Halvorine
Deltaker

3 Posts

Skrevet - 27/09/2011 :  12:34:57  Vis profil Send Halvorine a Private Message  Svar med kopi av melding
Googlet "biologi spørsmål svar".
Gå til toppen av siden

Dotten
Deltaker

1 Posts

Skrevet - 04/10/2011 :  23:44:57  Vis profil Send Dotten a Private Message  Svar med kopi av melding
Heihei, ble nettopp medlem fordi jeg følte det va på tide!! Har egentlig havnet på denne siden uttallig mange ganger, når jeg har søkt på nettet for å få litt hjelp med biologileksene mine. Dette er en genial side som jeg kommer til å bruke mye framover, tusen takk! :D
Gå til toppen av siden

Fritz
Deltaker

8 Posts

Skrevet - 13/11/2011 :  18:44:25  Vis profil Send Fritz a Private Message  Svar med kopi av melding
Biologilæreren anbefalte oss denne siden. Meget fornøyd med raske og gode svar!
Gå til toppen av siden

norac0802
Deltaker

2 Posts

Skrevet - 06/12/2011 :  11:12:07  Vis profil Send norac0802 a Private Message  Svar med kopi av melding
en bibliotekar fra "biblioteksvar" anbefalte det :)
Gå til toppen av siden

makkapakka
Deltaker

4 Posts

Skrevet - 06/02/2012 :  22:06:28  Vis profil Send makkapakka a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant den på google da jeg søkte på tidligere biologi eksamener. I morgen skal jeg anbefale alle i biologi 2 klassen min dette forumet. Kjempe bra forum med mye hjelp.
Gå til toppen av siden

shisha
Aktiv deltaker

143 Posts

Skrevet - 21/04/2012 :  00:18:22  Vis profil Send shisha a Private Message  Svar med kopi av melding
Fant ved å søke på noe i biologifaget:) Nyttig og lærerikt side!!
Gå til toppen av siden

elinyl
Aktiv deltaker

11 Posts

Skrevet - 24/04/2012 :  14:29:25  Vis profil Send elinyl a Private Message  Svar med kopi av melding
Ble sterkt anbefalt av å bruke "Spør en biolog!" av min biologilærer. Fra den dag har jeg brukt det flittig :) Et lærerikt og fantastisk sted.

E
Gå til toppen av siden

MillaSofia
Deltaker

1 Posts

Skrevet - 04/05/2012 :  00:58:37  Vis profil Send MillaSofia a Private Message  Svar med kopi av melding
Hei. Jeg fant Spør en biolog når jeg søkte på nettet. Har et spørsmål, men fant ikke ut hvor jeg skulle skrive det, så det kommer her:-)
Idag når jeg var inne på en matbutikk fikk jeg noe på øyet mitt, og det lignet en kløverbrunmidd. Når jeg tok den ut av øyet var den svart og litt rød, men når jeg klemte på den kom det ut noe brunrødt, og bare "skallet" var igjen. Den er så mikroskopisk liten men det ser ut som det er et par ben på den (ser ut som tråder). Jeg har slike i vinduskarmen hjemme, og synes det lignet veldig.
Så spørsmålet mitt er om min antagelse stemmer, eller om det er noe annet som ligner? (og som har vinger? Kom jo plutselig inn i øyet mitt, og kløverbrunmidden flyr vel ikke?, men den kan jo ha vært i håret mitt og krypet ned til øyet?).
Lurer veldig på hva dette kan være, og om slike dyr kan være skadelige å få i øyet?

Håper på svar:-)
Milla
Gå til toppen av siden

Eivindo110
Deltaker

3 Posts

Skrevet - 22/05/2012 :  20:56:50  Vis profil Send Eivindo110 a Private Message  Svar med kopi av melding
Denne siden har kommet opp mange ganger når jeg søker opp ord innenfor biologi
Gå til toppen av siden

nora.birkeland
Deltaker

9 Posts

Skrevet - 08/06/2012 :  19:52:03  Vis profil Send nora.birkeland a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg tar biologi på videregående, og har blitt anbefalt denne siden av læreren min ved flere anledninger. I tillegg pleier jeg google biologispørsmål hvis det er noe jeg lurer på, og da kommer det som regel opp et emne fra denne siden hvor noen har spurt om det samme.
Gå til toppen av siden

OleM
Deltaker

2 Posts

Skrevet - 21/09/2012 :  00:50:49  Vis profil Send OleM a Private Message  Svar med kopi av melding
Google: Biologi forum :)
Gå til toppen av siden

Anniken13
Aktiv deltaker

12 Posts

Skrevet - 21/10/2012 :  16:56:03  Vis profil Send Anniken13 a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant spør en biolog når jeg trenge hjelp til en oppgave i biologi i 1. klasse på videregående. Jeg søkte opp det jeg trengte svar på(nå husker ikke jeg hva det var, siden det var 2 år siden), også kom denne siden opp. Jeg meldte meg inn, spurte og fikk et raskt og tilfredstillende svar!
Gå til toppen av siden

Tingeling123
Aktiv deltaker

23 Posts

Skrevet - 15/11/2012 :  02:22:23  Vis profil Send Tingeling123 a Private Message  Svar med kopi av melding
fant siden når jeg søkte på "biologiske ord"..
Helt fantastisk at biologer gidd å svare på spørsmål på alle nivåer her, GRATIS!! Veldig kompetente mennesker, og til STOR hjelp for en som meg!:D (privatist i videregående biologi)

Takk for god jobb:))
Gå til toppen av siden

mads
Aktiv deltaker

18 Posts

Skrevet - 25/11/2012 :  10:37:03  Vis profil Send mads a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg hørte om forumet for første gang på en av utfluktene til Norsk botanisk forening, Østlandsavdelingen.
Gå til toppen av siden

dagtho
Deltaker

5 Posts

Skrevet - 30/11/2012 :  11:28:35  Vis profil Send dagtho a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg søkte etter noe om krabbearter i forbindelse med korrekturlesing på en forskrift da jeg kom over spørresiden deres. Veldig bra sted, selv om svaret ikke ga ny informasjon (men det var ikke biologens skyld).

Dag T. Hoelseth
Gå til toppen av siden

Dafro
Aktiv deltaker

26 Posts

Skrevet - 25/08/2013 :  08:24:28  Vis profil Send Dafro a Private Message  Svar med kopi av melding
denne siden fant jeg da jeg søkte på ulike ting på nettet.
Gå til toppen av siden

MTD
Aktiv deltaker

60 Posts

Skrevet - 08/09/2013 :  22:25:28  Vis profil Send MTD a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant "spør en biolog" for et par år siden ved en tilfeldighet. ja, det var et biologi-ord tror jeg søkte på... siden registrerte jeg meg, og det er virkelig et fantastisk tilbud!

Jeg er elev(nå vg3) og kanskje biologistudent neste år?

MTD
Gå til toppen av siden

bistrovogna
Deltaker

4 Posts

Skrevet - 03/10/2013 :  16:09:26  Vis profil Send bistrovogna a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant denne siden for første gang i dag etter et googlesøk på "håkjerring alder"- Dette i forbindelse med den nylig avgåtte håkjerringa på 1100 kg.
Gå til toppen av siden
Side: av 14 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Spør en biolog © © 2001 BIO Gå til toppen av siden
Denne sida ble genererert på 0,2 sekunder. Snitz Forums 2000