Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Spør en biolog
 Spør om biologi generelt!
 Hvordan fant du spør en biolog?
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 14

havren
Guest User

Skrevet - 21/01/2006 :  05:12:39 Send Gjest a Private Message  Svar med kopi av melding
hei! jeg lurte på om banan var et bær så da spurte jeg google. Og så oppdaget jeg at det var flere som ville vite det her på spør en biolog.. og så ble jeg hektet. bra side for nysgjerrige!

Gå til toppen av siden

QT
Aktiv deltaker

40 Posts

Skrevet - 01/02/2006 :  21:04:30  Vis profil Send QT a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant denne siden da jeg søkte blomster på høyfjell og i ørken for en skoleoppgave. Da var det vist noen som hadde hatt samme oppgave som meg :) Liker veldig godt denne siden og ambefaler den til de jeg studerer med. Takk til dere!Denne siden er genial!!
Gå til toppen av siden

Hoya
Aktiv deltaker

12 Posts

Skrevet - 02/02/2006 :  00:54:21  Vis profil Send Hoya a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg søkte etter Oksidativ fosforylering for noen måneder siden tror jeg. Hadde en oppgave i fysiologi/farmakologi. Flotte sider for meg som egenlig ville vært biolog!
Gå til toppen av siden

ingrid06
Deltaker

7 Posts

Skrevet - 03/02/2006 :  19:20:03  Vis profil Send ingrid06 a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant siden mens jeg søkte på nedbryting av glukose på de vanlige søkesidene.
Gå til toppen av siden

ingrid06
Deltaker

7 Posts

Skrevet - 03/02/2006 :  19:21:09  Vis profil Send ingrid06 a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant siden mens jeg søkte på nedbryting av glukose på de vanlige søkesidene.

Jeg er elev på videregående skole, og har hatt svært god nytte av siden her, i både 2BI og 3BIundervisningen min.
Gå til toppen av siden

sykepleierstudenten
Aktiv deltaker

16 Posts

Skrevet - 04/02/2006 :  14:09:47  Vis profil Send sykepleierstudenten a Private Message  Svar med kopi av melding
jeg fant det tilfeldig på internett når jeg skulle finne svar på en vanskelig oppgave og begynte å bli frustrert fordi jeg ikke forsto noen av forklaringene som sto skrevet. Så da tenkte jeg å prøve dette forumet her og se om jeg fant noe lurt.

Er sykepleierstudent forresten
Gå til toppen av siden

bioirene
Aktiv deltaker

10 Posts

Skrevet - 08/02/2006 :  23:01:13  Vis profil Send bioirene a Private Message  Svar med kopi av melding
jeg "googlet" fotosyntesen.. Da havnet jeg her:)
Gå til toppen av siden

Erlink
Deltaker

7 Posts

Skrevet - 09/02/2006 :  13:19:27  Vis profil Send Erlink a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg ble tipsa av en kompis som synes jeg lurer på så mye rart hele tiden.

-Erling

Jeg lurer på mye rart. Noe av det får jeg svar på her...
Gå til toppen av siden

meg
Guest User

Skrevet - 23/02/2006 :  17:43:20 Send Gjest a Private Message  Svar med kopi av melding
var en i klassen som sa det ville være lurt å se her angående proskjektet vårt. så googlet jeg "en biolog" og fikk dette

Gå til toppen av siden

Kindy
Guest User

Skrevet - 27/02/2006 :  14:01:10 Send Gjest a Private Message  Svar med kopi av melding
Fant denne supre siden, når æ søkte på google!!
Husk ikke heilt hva æ søkt på, men noe biologisk!
Dere burde "reklamer" mer for siden, den er topp!
Kjempeflink å svar på all spørsmålån!
Hilsen fra kindy
Gå til toppen av siden

Chrigu
Aktiv deltaker

12 Posts

Skrevet - 28/02/2006 :  11:50:42  Vis profil Send Chrigu a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg søkte på "punctuated equilibrium" på Google, og filtrerte på norske sider, og da kom dere opp blandet mange kreasjonister. Det er en dårlig side dette her som prøver å holde meg borte fra å skrive oppgaven min
Gå til toppen av siden

klaush
Biolog

9466 Posts

Skrevet - 28/02/2006 :  12:10:31  Vis profil  Besøk klaushs hjemmeside Send klaush a Private Message  Svar med kopi av melding
Ja, men kanske du får svar på noe du lurer på - til den samme oppgaven?
Gå til toppen av siden

Chrigu
Aktiv deltaker

12 Posts

Skrevet - 01/03/2006 :  23:16:55  Vis profil Send Chrigu a Private Message  Svar med kopi av melding
Oppgaven er levert - dessverre, men kommer nok tilbake med neste! Har da fått litt kloke ord med meg (som jeg nok viste fra før) angående læring -> det finnes bøker også og i tillegg har jeg betalt dyrt for dem ;)
Gå til toppen av siden

Phil
Deltaker

6 Posts

Skrevet - 07/03/2006 :  20:35:52  Vis profil Send Phil a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant denne siden da jeg skulle finne informasjon om celleveggen i plantecellen på google.
Jeg er en elev og interessert i biologi!
Gå til toppen av siden

Binderz
Deltaker

6 Posts

Skrevet - 11/03/2006 :  14:54:35  Vis profil Send Binderz a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant denne siden når jeg søkte på nettet. Trengte litt hjelp med en eksamensoppgave. Jeg søkte på kjønnsbundet arv og overkryssing, og TADA så poppet "spør en biolog opp". Kjempe bra side. Som hjelper meg i 3bi på videregående skole :-)
Gå til toppen av siden

taita
Guest User

Skrevet - 13/03/2006 :  12:58:55 Send Gjest a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant denne siden da jeg søkte på google etter noe bio stoff. Veldig kjekk sid edet her .

Gå til toppen av siden

SweetDevil
Deltaker

4 Posts

Skrevet - 15/03/2006 :  01:28:14  Vis profil Send SweetDevil a Private Message  Svar med kopi av melding
søkte på google om kromosomer.. og visp..så var jeg her
Gå til toppen av siden

stine16
Aktiv deltaker

16 Posts

Skrevet - 10/04/2006 :  14:14:41  Vis profil Send stine16 a Private Message  Svar med kopi av melding
jeg søkte på ord som hadde med biologi å gjøre.. kjempe bra side som gir raskt svar tilbake of forklarer slik at alle skjønner det1 kjempebra jobb dewre gjør!

stine^^
Gå til toppen av siden

bløffen
Aktiv deltaker

17 Posts

Skrevet - 23/04/2006 :  15:16:56  Vis profil Send bløffen a Private Message  Svar med kopi av melding
Fant heldigvis denne siden da jeg søkte på et biologisk ord.Er godt voksen skoleelev som tar allmenfagene ved siden av andre fag og siden det er lege siden jeg var i en "læresituasjon" er dt mye nytt å ta inn
Gå til toppen av siden

Grete fra Jæren
Guest User

Skrevet - 27/04/2006 :  21:33:39 Send Gjest a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant dere, ved hjelp av goggle. søk etter info. om vår kjære humle. Fant svært lite, kun et bilde og info om at den hører til årevinge familien. Jeg lurer på hva den egentlig "brenner" med??
Når jeg tar den på fingen min eller i hendene, retter humla den fremste foten opp mot meg i et slags forsvar eller advarsel? Men alikevel gjør den meg ingenting når jeg slipper han ut i friheten igjen. Har blit brent noen ganger, men det har vært med et uhell da jeg har tråkka på den.......stakkars..

Gå til toppen av siden
Side: av 14 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Spør en biolog © © 2001 BIO Gå til toppen av siden
Denne sida ble genererert på 0,22 sekunder. Snitz Forums 2000