Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Spør en biolog
 Spør om biologi generelt!
 Hvordan fant du spør en biolog?
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 14

pinguin
Aktiv deltaker

26 Posts

Skrevet - 06/10/2006 :  16:02:12  Vis profil Send pinguin a Private Message  Svar med kopi av melding
jeg fant dere via skolenettet.no
Gå til toppen av siden

millo6
Deltaker

5 Posts

Skrevet - 07/10/2006 :  11:47:05  Vis profil Send millo6 a Private Message  Svar med kopi av melding
eg fant dere då eg søkte på "heterozygot mennesker" er selv en elev på videregående skole med biologi som studieretningsfag.

~ Cecilie ~
Gå til toppen av siden

Ansie
Aktiv deltaker

418 Posts

Skrevet - 18/10/2006 :  11:07:44  Vis profil Send Ansie a Private Message  Svar med kopi av melding
søkte på bufo bufo

Hilsen Ansie
Gå til toppen av siden

Aves
Aktiv deltaker

11 Posts

Skrevet - 02/11/2006 :  21:31:05  Vis profil Send Aves a Private Message  Svar med kopi av melding
Fant linken hit på "Mine Sider", hvor jeg trykket på BIO 1000 på uio.no.
Gå til toppen av siden

Enik
Aktiv deltaker

12 Posts

Skrevet - 10/11/2006 :  10:28:29  Vis profil Send Enik a Private Message  Svar med kopi av melding
Hei. Jeg er student, og fant denne siden da jeg søkte på biokjemi:)
Gå til toppen av siden

gunnbro
Deltaker

7 Posts

Skrevet - 22/11/2006 :  22:13:13  Vis profil Send gunnbro a Private Message  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg har vært på utkikk (ikke så altfor aktiv utkikk kanskje) etter en slik side ganske lenge, fordi jeg tar 2BI og 3BI som privatist dette halvåret.
Til slutt endte jeg opp her etter å ha søkt på... et eller annet om DNA tror jeg det var
Gå til toppen av siden

Kais
Deltaker

8 Posts

Skrevet - 29/11/2006 :  15:05:01  Vis profil Send Kais a Private Message  Svar med kopi av melding
Fant siden ved å søke på et biologisk ord. Synes det er kjempe bra at det finnes et slikt forum som dette hvor man kan få hjelp. keep up the good work;D
Gå til toppen av siden

Trulseren
Deltaker

3 Posts

Skrevet - 06/12/2006 :  23:00:31  Vis profil Send Trulseren a Private Message  Svar med kopi av melding
Søkte etter "jobbmuligheter for biologer" på google.no
Gå til toppen av siden

aslaug
Aktiv deltaker

30 Posts

Skrevet - 07/12/2006 :  21:13:14  Vis profil Send aslaug a Private Message  Svar med kopi av melding
fant d på uio sin nettside.
Gå til toppen av siden

Mo9caH
Aktiv deltaker

28 Posts

Skrevet - 07/01/2007 :  19:52:27  Vis profil Send Mo9caH a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant siden ved å søke på et biologisk ord i google. Lykketreff!

Tar et biologikurs på universitetet
Gå til toppen av siden

nefertiti
Deltaker

6 Posts

Skrevet - 12/01/2007 :  11:52:57  Vis profil Send nefertiti a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg er aktiv bruker av et hagefora. Det var en der som anbefalte dere til en annen bruker. Jeg fikk lyt til å titte innom og skjønner at her er mye å lære. Selv går jeg på voksenopplæringen og tar naturfag, i tillegg har jeg barn i skolepliktig alder. Ser for meg at dette kan bli mye brukt i årene som kommer.
Gå til toppen av siden

ninni
Deltaker

3 Posts

Skrevet - 12/02/2007 :  18:05:59  Vis profil Send ninni a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant det fordi jeg søkte på nervesignal på google :)
Gå til toppen av siden

ninni
Deltaker

3 Posts

Skrevet - 12/02/2007 :  18:07:07  Vis profil Send ninni a Private Message  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Opprinnelig postet av ninni
ninni[/i]

Jeg fant det fordi jeg søkte på nervesignal på google :)

Er forresten elev på VK1!
Gå til toppen av siden

andy
Deltaker

6 Posts

Skrevet - 21/03/2007 :  04:16:09  Vis profil Send andy a Private Message  Svar med kopi av melding
uhm, jeg søkte på noe på google,flott forum!
Gå til toppen av siden

EmmaRambert
Deltaker

4 Posts

Skrevet - 22/03/2007 :  15:05:11  Vis profil Send EmmaRambert a Private Message  Svar med kopi av melding
Søkte på biologi på google.
Gå til toppen av siden

Riona
Deltaker

2 Posts

Skrevet - 26/03/2007 :  23:38:12  Vis profil Send Riona a Private Message  Svar med kopi av melding
jeg søkte etter informasjon om yrket biolog på google
Gå til toppen av siden

haavs
Biolog

27 Posts

Skrevet - 31/03/2007 :  14:22:17  Vis profil  Besøk haavss hjemmeside Send haavs a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg søkte på "gause" på google og da kom "Spør en biolog" opp som første alternativ.
Gå til toppen av siden

c_skjennum
Deltaker

9 Posts

Skrevet - 20/04/2007 :  14:21:26  Vis profil Send c_skjennum a Private Message  Svar med kopi av melding
hvilken side kan jeg gå inn på for å finne eksempler på muntlige eksamensoppgaver?
Gå til toppen av siden

n/a
deleted

3 Posts

Skrevet - 08/05/2007 :  20:10:15  Vis profil Send n/a a Private Message  Svar med kopi av melding
Hei!
jeg ble annbefalt denne siden av en venn. Jeg er en ungdom som har tenkt litt på å bli zoolog. Skal ta videregående til høsten.

Daxter: Boring, Boring, Seen it, Re-run, HATED it! I was up for that part...
Gå til toppen av siden

geirdaniel
Deltaker

4 Posts

Skrevet - 20/05/2007 :  00:35:50  Vis profil Send geirdaniel a Private Message  Svar med kopi av melding
Satt og lurte på gode motargumenter i forhold til kreasjonisme(noe som burde være enkelt) og snublet inn via Google.
Gå til toppen av siden
Side: av 14 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Spør en biolog © © 2001 BIO Gå til toppen av siden
Denne sida ble genererert på 0,19 sekunder. Snitz Forums 2000