Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Spør en biolog
 Spør om biologi generelt!
 Hvordan fant du spør en biolog?
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 14

Tomas Ibsen
Deltaker

7 Posts

Skrevet - 27/05/2007 :  17:53:39  Vis profil Send Tomas Ibsen a Private Message  Svar med kopi av melding
www.google.com. Biologi+forum. Detta var första träffen, hittade ett annat på svenska, men det var halvdött, så jag tar det som en utmaning att bättre på norskan samtidigt som jag lär mig om biologi.

/Ibsen
Gå til toppen av siden

Papillon
Aktiv deltaker

33 Posts

Skrevet - 09/06/2007 :  07:34:36  Vis profil  Besøk Papillons hjemmeside Send Papillon a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant siden da jeg søkte på google, da jeg holdt på med objektsamling i 3BI. Samlingen er ferdig for lenge siden, men det var en slik nyttig og lærerik side at jeg ble værende ;-)
Gå til toppen av siden

chriss
Deltaker

9 Posts

Skrevet - 14/06/2007 :  13:05:38  Vis profil Send chriss a Private Message  Svar med kopi av melding
jeg fant den ved å søke på "ulemper ved biologisk kontroll" på google:)
Gå til toppen av siden

kelfer
Deltaker

5 Posts

Skrevet - 14/06/2007 :  19:42:44  Vis profil Send kelfer a Private Message  Svar med kopi av melding
Fant siden tilfeldigvis når jeg søkte rundt etter informasjon om vann. Er elev i den videregående skolen
Gå til toppen av siden

osmundsen
Deltaker

6 Posts

Skrevet - 14/06/2007 :  19:55:30  Vis profil Send osmundsen a Private Message  Svar med kopi av melding
ble tipset av en venn:)
Gå til toppen av siden

Riddal
Deltaker

8 Posts

Skrevet - 26/06/2007 :  23:17:19  Vis profil Send Riddal a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant siden etter å ha klikket på en link på Norsk Entomologisk Forenings side. Jeg prøvde å artsbestemme en sommerfugl.

En som går, ser og lurer
Gå til toppen av siden

Archj
Deltaker

6 Posts

Skrevet - 12/08/2007 :  15:02:49  Vis profil Send Archj a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg leste om biologi på wikipedia.no og da var Spør en Biolog listet opp som kilde... voilá.

Woah.
Gå til toppen av siden

Torborg
Biolog/Admin

2145 Posts

Skrevet - 22/08/2007 :  21:15:31  Vis profil Send Torborg a Private Message  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Opprinnelig postet av Archj

Jeg leste om biologi på wikipedia.no og da var Spør en Biolog listet opp som kilde... voilá.

Så bra! Det er vel Bombus som har ordnet det, tenker jeg
Gå til toppen av siden

bombus
Biolog

1608 Posts

Skrevet - 23/08/2007 :  01:00:19  Vis profil Send bombus a Private Message  Svar med kopi av melding
Hmmmm

Amj
Gå til toppen av siden

mjau
Aktiv deltaker

29 Posts

Skrevet - 24/09/2007 :  19:45:51  Vis profil Send mjau a Private Message  Svar med kopi av melding
fant denne siden helt tilfeldig, antar at lykken var på min side... ;P
e var på jakt etter info/bilder etter frosker/amfiber, til en prosjekt. så a e søkte på bilder så fant e logoen deres som e syns va ganske arti så e trykka på den. and whola! der va dere.
Gå til toppen av siden

silje696
Deltaker

2 Posts

Skrevet - 27/09/2007 :  13:30:56  Vis profil Send silje696 a Private Message  Svar med kopi av melding
Søkte på google etter dokumenter om energistoffskiftet, og fant denne siden!:) syntes den virket genial, så meldte meg inn!:)
Gå til toppen av siden

Krizh-the-fish
Deltaker

5 Posts

Skrevet - 05/10/2007 :  08:10:18  Vis profil Send Krizh-the-fish a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant og drepte maaange hjortelus på en hest, også søkte jeg for å finne ut hva det var, og tada! ;)
Gå til toppen av siden

lulu
Aktiv deltaker

17 Posts

Skrevet - 06/10/2007 :  18:53:39  Vis profil Send lulu a Private Message  Svar med kopi av melding
søkte på suksesjon, og fant det via gppgle
Gå til toppen av siden

n/a
deleted

1 Posts

Skrevet - 09/10/2007 :  23:56:36  Vis profil Send n/a a Private Message  Svar med kopi av melding
Fant fram til forumet når jeg søkte på blodtyper...
Gå til toppen av siden

ciliaam
Deltaker

1 Posts

Skrevet - 03/11/2007 :  13:40:39  Vis profil Send ciliaam a Private Message  Svar med kopi av melding
Fant "spør en biolog" via google når jeg tastet inn proteinsyntesen...Har hjulpet meg veldig, og tipser alle mine medstudenter om denne siden,- for de fleste sliter med det samme.. hehe
Gå til toppen av siden

Kjellmo1
Deltaker

3 Posts

Skrevet - 08/11/2007 :  18:58:48  Vis profil Send Kjellmo1 a Private Message  Svar med kopi av melding
Søkte på google etter forskjellige artsnavn på planter, og endte opp her
Gå til toppen av siden

amisa
Deltaker

2 Posts

Skrevet - 12/11/2007 :  20:47:50  Vis profil Send amisa a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg fant siden ved å søke på fagocytter på www.google.no, der kom jeg over denne siden.Jeg syntes det er veldig nyttig side for oss som lurer på noe
Gå til toppen av siden

scarabid
Aktiv deltaker

61 Posts

Skrevet - 14/11/2007 :  21:34:49  Vis profil Send scarabid a Private Message  Svar med kopi av melding
jeg fant en gigantisk padde og tenkte og finne litt fakta om den
Gå til toppen av siden

goeh90
Deltaker

1 Posts

Skrevet - 15/01/2008 :  14:51:51  Vis profil Send goeh90 a Private Message  Svar med kopi av melding
Ble anbefalt av en veninne i biologiklassen min
Gå til toppen av siden

sylber
Deltaker

2 Posts

Skrevet - 18/01/2008 :  09:58:39  Vis profil Send sylber a Private Message  Svar med kopi av melding
fant der epå google når jeg søkte på, hva er amabolisme? dette er nytt for meg men det ser bra ut
Gå til toppen av siden
Side: av 14 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Spør en biolog © © 2001 BIO Gå til toppen av siden
Denne sida ble genererert på 0,19 sekunder. Snitz Forums 2000