Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Spør en biolog
 Spør om biologi generelt!
 Hvordan fant du spør en biolog?
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 14

Kira
Aktiv deltaker

16 Posts

Skrevet - 01/02/2008 :  10:40:50  Vis profil Send Kira a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg er vidregående student og fant det via google, fordi jeg lurte på om biologi kunne være noe får meg..så jeg tror jeg bare søkte på biolog. :)

Siri
Gå til toppen av siden

Kennethn
Aktiv deltaker

270 Posts

Skrevet - 02/02/2008 :  12:44:17  Vis profil Send Kennethn a Private Message  Svar med kopi av melding
En kompis på biologistudet her på NTNU fortalte meg om dette stedet, han brukte det litt da han hadde biologi på VGS. For min egen del hadde jeg ikke biologi på VGS. Så kan vel hende det dukker opp noen spørsmål fra meg etterhvert!
Gå til toppen av siden

ZoN
Deltaker

4 Posts

Skrevet - 07/02/2008 :  21:27:30  Vis profil Send ZoN a Private Message  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg fant dere for tre-fire dager siden.
Søkte på -kjønnsbundet arv- så kom dere først på lista (^^).
Og jeg er 3BIO elev :)

ZoN
Gå til toppen av siden

you
Aktiv deltaker

16 Posts

Skrevet - 19/02/2008 :  19:41:14  Vis profil Send you a Private Message  Svar med kopi av melding
Søkte på biologiske ord på google. Er biologistudent.
Gå til toppen av siden

Choco
Deltaker

3 Posts

Skrevet - 27/02/2008 :  22:20:34  Vis profil Send Choco a Private Message  Svar med kopi av melding