Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Diskusjoner og meddelelser
 Hva skjer?
 24 timers Havdag Oslo 27 og 28 august 2016
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

herring
Biolog

1162 Innlegg

Skrevet - 18/08/2016 :  22:14:30  Vis profil Send herring a Private Message  Svar med kopi av melding
Passion for Ocean er 24 timer med havnære opplevelser. For at du skal vite når og hvor lenge du vil være der har vi delt programmet inn i 4 tidssoner: Dag, Kveld, Natt og Morgen (Programmet er under utvikling og vi tar forbehold om endringer underveis)

http://www.passionforocean.no/

Redigert av - herring den 14/08/2017 13:12:35

herring
Biolog

1162 Posts

Skrevet - 22/08/2016 :  10:53:46  Vis profil Send herring a Private Message  Svar med kopi av melding
Hei,

dette er et virkelig stort arrangement med et imponerende program

nå har jeg vært så heldig at det skal snakkes om en av barnebøkene mine om "havets mysterier" om bord på sjørøverbåten Legend lørdag 27 august klokken 13.30 og 15.00 og jeg kommer også til å fortelle om og svare på spørsmål om dyrelivet i havet.

Det hele skal foregå på Vippetangen, rett på nedsiden av Akershus festning

Redigert av - herring den 22/08/2016 16:23:10
Gå til toppen av siden

Torborg
Biolog/Admin

2137 Posts

Skrevet - 22/08/2016 :  22:13:03  Vis profil Send Torborg a Private Message  Svar med kopi av melding
Gleder meg til å høre Henning (hvis jeg får sneket meg unna). Moro at festivalen har mye biologi. BIO kommer til å være der sammen med andre biologi-aktører. Vi skal ha en "Spør en biolog stand. Det hadde vært kjempefint om flere av av dere som deltar her kan komme og hjelpe med å svare!. Eller sitte parat ved PCen. Vi sender det vi ikke klarer hit :-)
Gå til toppen av siden

herring
Biolog

1162 Posts

Skrevet - 23/08/2016 :  16:36:20  Vis profil Send herring a Private Message  Svar med kopi av melding
D ser ut at vi kommer til å snakke blant annet om hai og at vi legger opp til at det skal bli god anledning for barna til å stille spørsmål om livet i havet...

Gå til toppen av siden

herring
Biolog

1162 Posts

Skrevet - 29/08/2016 :  08:01:49  Vis profil Send herring a Private Message  Svar med kopi av melding
Hei,

det kom rundt 35 barn og en liten håndfull foreldre på fortellerstunden, og det var gøy!

BIO stilte også opp med mange flinke "spør en biolog" aktivister og en flott stand med fine aktiviteter.

Kronprinsen holdt en god åpningstale som viste at han har "passion for ocan"

Dette var en god start på festivalen som kanskje blir årlig, men som kanskje heller burde hete: "Vi-som-er glad-i -havet"

Gå til toppen av siden

herring
Biolog

1162 Posts

Skrevet - 10/08/2017 :  08:42:37  Vis profil Send herring a Private Message  Svar med kopi av melding
Jada,

det ble ny festival 26 august 2017 på Vippetangen i Oslo:

https://www.passionforocean.no/

OG BIO er også med i år!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Spør en biolog © © 2001 BIO Gå til toppen av siden
Denne sida ble genererert på 0,09 sekunder. Snitz Forums 2000