Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Diskusjoner og meddelelser
 Min biologiopplevelse
 Apropos sykkel.....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

topolino
Aktiv deltaker

1311 Innlegg

Skrevet - 30/10/2016 :  21:50:19  Vis profil Send topolino a Private Message  Svar med kopi av melding
Noen har sykkel i skuret,noen har sykkel på soverommet(?),noen har sykkel med assistert pedalering(jfr.Arne Limnoans økologiske framkomstmiddel),og andre har sykker'n på veggen;som her i Verucchio:

(Klikk for å se et større bilde)

Antar at det har vært ett sykkelverksted,som forlengst er borte og som bare "veggmaleriet" er igjen av! Mektig imponert av detaljene maler'n har lagt seg i selan for å få med!
Her rister det fremdeles,så håper at taket på detta bygget ikke har kollapsa,og dermed tatt med seg "kunsten".....
Det fantes en svartmala sykkel,malt på ett tregjerde i "Fyllinga"på søttitallet i Horten også,men trur nok uheldigvis at den har gått heden..(ikke så mye å gjøra med biologi akkurat "!

Utvandra hortentott til Rubicone,Italia

topolino
Aktiv deltaker

1311 Posts

Skrevet - 31/10/2016 :  21:29:57  Vis profil Send topolino a Private Message  Svar med kopi av melding
Har finni sykke'rn som ikke bare jeg har i minne,tatt ifra Hortensavisa "Gjengangeren" i 2010,og den var malt av en lokal kunstner Anders F. Kaardahl:

(Klikk for å se et større bilde)
Flottere enn jeg husker'n!

Utvandra hortentott til Rubicone,Italia
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Spør en biolog © © 2001 BIO Gå til toppen av siden
Denne sida ble genererert på 0,08 sekunder. Snitz Forums 2000