Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Diskusjoner og meddelelser
 Min biologiopplevelse
 Prøver igjen.....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

topolino
Aktiv deltaker

1311 Innlegg

Skrevet - 19/02/2017 :  13:56:32  Vis profil Send topolino a Private Message  Svar med kopi av melding

(Klikk for å se et større bilde)
Etter mye om og men med nedlastingsforsøk gått føyken,så kom da kjerringa på at hu måtte nedskjære bildet om hu ville at det skulle bli til "fryd" for andre også......Så her kommer noe som jeg syntes så ut som ett neshorn i trestubben....og hadde altså ikke lukta på noe alkoholholdig(da heller)...gubben trudde at jeg snakka om neshornbille,og bedyra da med at han trudde at det var for tidlig på året for å se de flyande omkring (han er i "serien":God dag,mann hostesaft...)

Utvandra hortentott til Rubicone,Italia

Limnoan
Biolog

9710 Posts

Skrevet - 19/02/2017 :  14:43:42  Vis profil  Besøk Limnoans hjemmeside Send Limnoan a Private Message  Svar med kopi av melding
Det der må være et stumpnesehorn

Minner meg om ei histore fra Lillestrøm, som vistnok skal være sann:

På morgenen 18. mai fant en kar en elefant i hagen sin. Før han rakk å tegne medlemskap i AA, kom det fram at Arnardo savnet et dyr

AA
Gå til toppen av siden

topolino
Aktiv deltaker

1311 Posts

Skrevet - 19/02/2017 :  17:44:36  Vis profil Send topolino a Private Message  Svar med kopi av melding

I '79-'80 etter en 6 måneders tur på tvers av Europa i en knallgul '68- modell av Citroen Dyane,som var både fremkomstmiddel og overnattingssted;så leide vi en leilighet på Adriaterhavskysten,nærmere bestemt i Cesenatico. Vinter'n gikk nogenlunde rolig for seg,bortsett fra noen søvnløse netter når ett par av de andre blokkbeboerne kom hjem ifra endt "natteskift"(les prostituert med hallik)....
Men så på en morrakvist da en var grå i maska etter en søvnløs "a go go natt" ifra naboleiligheten,kom en seg fort på beina da noe som ligna brøl ifra savannenes herre, ljoma opp til fjerde etasje.Forundringa var stor da det sto ett svært bur med en hannløve nedpå nabotomta...som jo sikkert bare deklamerte ett eller anna på løvisk. At det hadde gått hett for seg hos nabo'n med lydnivå som overgikk ankomsten til ett helt sirkus,var bare utrulig....

Utvandra hortentott til Rubicone,Italia
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Spør en biolog © © 2001 BIO Gå til toppen av siden
Denne sida ble genererert på 0,09 sekunder. Snitz Forums 2000